Thursday, December 23, 2010

Bila hati jadi kecil,eh silap 'terkecil hati'

Tiba-tiba rasa mau letak title tu sebagai tajuk entry setelah lama tidak menga'update'belog. Huh,what the title? siapa yang terkucil,eh terkecil hati ni ha?? saya la tu. skemanya, guna aku la.boleh kan kan? boleh, ini belog aku yang punya. mari kembali ke pangkal jalan. Maksud aku ke tajuk entry. Tiba-tiba rasa sunyi, diri tidak dihargai, Macam tiada siapa yang pernah faham perasaan aku di dunia ni. Memang macam dalam tahap period pain guling-guling walaupun tidak. kalau test main game emo di facebook tahap suda sampai 150cm. eh bukan itu tinggi aku. 150%. tinggi betul kan?cepat cakap iya kalau tidak akan mencecah 1500%!!. Macam-macam perkara yang tidak kena dihati sejak dua tiga menjak ni. emo sebab ada orang tu macam tidak peduli dengan aku walaupun aku sakit (ini sakit betul,bukan tipu), emo sebab tidak dapat menghabiskan duit dengan bershopping stuff kesukaan ak, emo sebab badan makin demok, bukan,sebenarnya comel. emo sebab rambut selalu gugur, bulu mata jugak. Dan PALING EMO sebab.........rindu mak, bapa, c busuk,..ini sangat emo.

salam mau tido. 


No comments:

Post a Comment