Sunday, February 27, 2011

Contest Pose MeNarik

Salam ladies, 
Ceritanya begini, beberapa hari lepas saya sudah diTAG oleh kawan saya iaitu Jiha untuk join contest pose menarik. Haih, rasa macam tidak mau join sebab saya ni jarang pose, hehehe..konon jelah. Apapun saya join jugaklah contest ni. Kalau you all mau join klik sahaja link bawah ni ok. Then ikut je prosuder dia kat Alyn Zakree.



Dan pose yang saya letak ialah...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaaaaaa...macam suspen ja kan,padahal pic ni ja pun.hehe. Tapi saya suka pic ni sebab nampak happy ja time ni. Dari kiri Dila, Yati, umi dan saya. Gambar ni gambar tahun lepas masa pergi jalan-jalan di Genting Highland.

ok ladies yang berminat,jom join. Saya nak tag :


ok. Bye,nak mimpi mak.Rindu.=(


1 comment:

  1. hye sis .. heheh (= tQ join ya...
    wahhh , rndu genting .. huhuk~
    btw , nice to meet u ..

    ReplyDelete