Monday, February 28, 2011

Birthday entry: Allah selamatkan kamu..

Salam dan selamat tengah malam semua..

Sekarang saya mau cerita mengenai hari ulangtahun adik lelaki saya. Nama panggilan dia Coman. Dia ni seorang adik yang agak keras kepala, gila-gila sikit, nakal jugak, tapi bijak. Antara adik-adik saya dialah yang paling lucu saya rasa. Ada-ada ja benda yang dia buat saya geli hati. walaupun di sekolah dia antara pelajar yang sangatlah pendiam (yaka man?) tapi sebaliknya di rumah tidak jugaklah pendiam. Bising jugalah mulut dia ni..Oh ya selain tu dia juga selalu bergurau dengan bapa dan mama saya. Time dia kecil-kecil dulu dia seorang yang agak cengeng seingat saya. Sikit-sikit mau nanges ja dia ni. Apapun semakin meningkat remaja dia semakin matang tapi perangai mengarutnya tetap tidak hilang. Sekarang dia berada di Matrikulasi Labuan. 

ucapan untukmu mybro: 
Selamat Hari lahir yang ke 19. Jangan nakal-nakal, ingat keluarga, jadilah anak yang soleh, dan semoga berjaya dunia dan akhirat..Luv u bro!.Hadiah tunggu....


Oh ya. saya beberapa picca mybro sejak dia kecil sampai la sekarang.













p/s:ok tu ja la setakat ni.penat pulak mengedit ni.hehe. Happy Birthday my bro, god bless you!




No comments:

Post a Comment