Thursday, January 6, 2011

My Hero

salam. sejak akhir-akhir ini kemalasan bermaharajalela untuk meng'update' blog. Haih, kenapakah jadi begini? Mungkin sebab kepala otak masih pening memikirkan tajuk @ masalah untuk untuk projek tahun akhir untuk kursus aku. Pening weh, bukan senang mau cari tajuk ni.Apapun kena jugaklah aku berusaha mencari tajuk thesis aku tu. Wajib. Macam tak ngam ja dengan tajuk entry kan? Tidak, memang itu yang sebenarnya aku mahu post untuk entry kali ini. It is about my hero. Tidak lain tidak bukan my litlte brother, juan yang baru berumur 8 tahun. Sebenarnya aku sangat merindui ini budak walaupun dia lah orang yang aku selalu bawa untuk gaduh walaupun jarak umur antara kami amatlah jauh. Ini dia gambar budak nakal tu.


                                             ini gambar dia masa kecik. sekarang suda besar...

                                                                          macam ini.

p/s: Miss you badly my juan. Semoga jadi anak yang soleh.

No comments:

Post a Comment